Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll naar boven

Boven

Vette WhatsApp advertentie, mag ook gezegd

Piccadilly Circus WhatsApp
Redactie

Ja jongens. Meta is helemaal ruk. Facebook is helemaal ruk. Zuckerberg is helemaal ruk. Alles waar die gozer met zijn advertentiedatanetwerkje voor staat is niet des Draadbreuks. Maar ja, wij WhatsAppen wel. Iedereen WhatsAppt. Dat het van Zuckerberg is, is helaas nog geen reden om ermee te stoppen. Wij moeten mama ook weleens laten weten dat we wat later zijn met het eten, immers.

Natuurlijk doen we weleens pogingen om te stoppen met WhatsApp. Maar dat eindigt eigenlijk altijd in ergernis. Dat is niet zozeer omdat andere ChatApps niet (net zo) goed werken, maar simpelweg omdat de adaptatie er gewoon niet is. Oh, en bij Telegram: hoe irritant is het dat iedereen automatisch een notificatie krijgt als je je aanmeldt?

Wij kregen uit het niet eens appbericht van een oude, ietwat vreemde, buurvrouw. Een buurvrouw die we al meer dan vier jaar niet gesproken hebben. Geen behoefte aan ook. Ze stonk een beetje en was een hoarder (Google maar).

WhatsApp advertenties

Goed, terug naar WhatsApp. Wij Whatsappen dus nog steeds. En WhatsApp hoopt dat we dat natuurlijk altijd blijven doen. Om dat te bewerkstellingen heeft Meta er een flink reclamebudget tegenaan gegooid, zo spotte heuse ‘Social Media Consultant’ Matt Navarra (bijna 140k volgers).

En The Zuck doet leuke dingen met dat budgetje. Bijvoorbeeld in London, nabij Piccadilly Circus..

Kijk en verbaas je: