Interviews met marketeers. We hebben het al vaak gedaan. Maar hoe we ook ons best doen, vaak komt er niets meer uit dan wat mooi gebabbel over de nieuw gelanceerde gadget. En dus doen we het eens een keertje anders en introduceren we de rubriek: ‘Draadbreuk Maakt Het Zich Er Makkelijk Vanaf’, kortweg: DMHZEMV (we geven het toe, dit is niet de meest catchy naam voor een rubriek aller tijden). Wij stellen marketingmanager Geert Mol de drie meest obligate vragen ooit en laten de beste kerel eens lekker leeglopen over de Samsung Galaxy Note 3 en de Galaxy Gear. Wonderbaarlijk hoe Mol drie minuten vol kan kletsen over het heden, verleden en de toekomst van de rijke Galaxy-familie.
Geplaatst inAlgemeen Mobiel Typisch Draadbreuk
“Interview” met Samsung Nederland
Geplaatst door
Ger
Ik maak video's en wereldschokkende artikelen. Dat doe ik voor Draadbreuk.nl, maar ook voor ieder ander. Opdrachtgevers zijn onder meer: Quote, Reshift Digital, Media Totaal, Hyped, European Media Partner, dagblad Metro, United Broadcasting Facilities, Digital Movie Magazine, Oost NL en nog veel meer. Wil jij ook een vette video of tof artikel slash 'corporate' tekst? Kwestie van even een mailtje sturen naar ger [a] draadbreuk.nl.
Bericht navigatie
Vorige bericht
Samsung Unpacked 2013: het lijkt wel een popconcert
Volgend bericht
5 redenen waarom de smartwatch niet gaat werken